تبلیغات در سایت ما

هک-اموزش-بازی-برنامه

پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 167
  • کل نظرات : 5
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 359
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 203
  • بازدید دیروز : 76
  • ورودی امروز گوگل : 20
  • ورودی گوگل دیروز : 8
  • آي پي امروز : 68
  • آي پي ديروز : 25
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 279
  • بازدید سال : 7323
  • بازدید کلی : 146235
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.217.182.45
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    دانلود بازی Saints Row Gat out of Hell برای XBOX360

    به جرات می توان گفت که در مقابل محتویات سری بازی Saints Row هیچ گونه موانعی وجود ندارد. از شوخی با عناوین بزرگی همچون Metal Gear Solid و تیکه پرانی های مختلف به دیگر مسائل موجود در دنیای بازی ها گرفته تا ریاست جمهوری و طنزهای واقعا خنده دار. اما باور این مسئله که یک بازی مانند Saints Row: Gat Out of Hell از عناوین دنیای والت دیزنی الهام گرفته باشد از همه سخت تر است! در داستان بازی Saints Row: Gat Out of Hell شما با حضور در نقش یکی از دو شخصیت Johnny Gat یا Kinzie Kensingto بایستی به سراغ رئیس گروه Saints در جهنم بروید که قرار است با دختر شیطان ازدواج کند. حال در این میان شما با شخصیت های تاریخی و محبوب سری Saints Row نیز مواجه خواهید شد. تا به اینجای کار شباهتی به انیمیشن های Frozen یا Snow White دیده نمی شود مگر اینکه بحث موزیکال بودن را به وسط بکشید. Gat Out of Hell یکی از محتویات جدیدی می باشد که پیرامون بازی Saints Row 4 ساخته شده و در نمایشگاه PAX 2014 معرفی شده است. پلفترم های اعلام شده PC ،PlayStation 3 ،Xbox 360 می باشد.

    Saints Row Gat out of Hell XBOX360-COMPLEX

     

    Saints Row Gat out of Hell xbox360 cover small دانلود بازی Saints Row Gat out of Hell برای XBOX360

    نرم افزار ویرایشگر متن AkelPad 4.9.2

    AkelPad یک ابزار قدرتمند است که تمامی امکانات لازم برای ویرایش انواع متون را در اختیار شما قرار می دهد به عنوان مثال در نوت پد ویندوز اگر تعداد فایل‌های متنی باز شده بیشتر از یکی باشد هر فایل در پنجره جدیدی باز می‌شود، حال آنکه در AkelPad همه فایل‌های متنی بازشده در یک پنجره و در تب‌های جداگانه بازمیشوند. این نرم افزار تمامی ابزارهای استاندارد از جمله کپی کردن , چرخش , انتقال , انتخاب متن , تغییر رنگ متون و فونت آن ها را برای کاربر فراهم میکند . از ویژگی های بارز نرم افزار AkelPad میتوان به پشتیبانی از انواع کدپیج‌های یونیکدی ، امکان ویرایش فایل‌های که Read-Only هستند و … است .

     

    AkelPad 4.9.2 نرم افزار ویرایشگر متن AkelPad 4.9.2

     

    بازی ترسناک Five Nights at the Asylum v1.3 – اندروید

    Five Nights at the Asylum بازی جذاب و ترسناکیست که برای سیستم عامل اندروید است . آبا می توانید ۵ شب را در تیمارستان سر کنید و از بیماران غیر قابل پیش بینی مراقبت کنید ؟ در این بازی شما باید هنگام شب نگهبانی دهید و امنیت بیماران روانی را تضمین نمایید. وارد اتاق های مختلف شوید و رازهای مختلف هر اتاق را حل نمایید. برای این کار کنسول شما در اتاق کنترل دارای امکاناتی است که بوسیله آن میتوانید مثلا درهای مختلف را باز و بسته کرده و از این طریق بیماران را به بخشهای مختلف هدایت کنید. این بازی ساخته شرکت Digi است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

     

    Five Nights at the Asylum بازی ترسناک Five Nights at the Asylum v1.3 – اندروید

    دانلود فیلم آموزشی ساخت و ریگینگ Low Poly Robot

    در این مجموعه آموزشی شما قادر به ساخت یک ربات خواهید بود ، همچنین در ادامه مدلینگ آن ، بافت دهی و ریگینگ نیز برای آن ربات ساخته شده انجام می شود . در این دوره آموزشی شما گونگی ساخت و مدلینگ و در ادامه بافت دهی و ریگینگ ربات Low-Poly را فرا خواهید گرفت.در این دوره برای ریگینگ از سیستم

    CAT

    در نرم افزار ۳D Max استفاده می شود . همچنین در مبحث بافت دهی (Texturing) ابزارهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد که دانستن آنها خالی از لطف نخواهد بود این مجموعه توسط Valentin Yovchev تدریس می شود. که این نکته حائز اهمیت می باشد که در کنار ۳D Max از فتوشاپ برای عملیات های کمکی استفاده می شود

     

    1164 render 1040 دانلود فیلم آموزشی ساخت و ریگینگ Low Poly Robot

    دانلود فیلم آموزشی کار با نقاشی دیجیتال Cubebrush – Getting Started With Digital Painting

    این ویدیو آموزشی توسط استاد Marc Brunet ساخته شده و موضوع آن درباره ی کار با نقاشی دیجیتال است . وب سایت دانلود ها این مجموعه آموزشی را به تمام علاقه مندانه نقاشی های دیجیتال پیشنهاد میکند این مجموعه به شما کمک میکند تا به سرعت ،تمام تکنیک هایی را که شما احتیاج دارید تا بسازید یک نقاشی دیجیتال در فتوشاپ یاد بگیرد .

     

    JPVMTbV دانلود فیلم آموزشی کار با نقاشی دیجیتال Cubebrush – Getting Started With Digital Painting

    تماشاخانه: جالب ترین صحنه ها، من نان هستم، بازیکن حرفه ای که از یک مبتدی باخت

    maxresdefault (1)درود بر شما عزیزان حالتون چطوره؟ با یک قسمت دیگر از تماشاخانه در خدمت شما بازدیدکنندگان گیمفا هستیم. یادمه یک دفعه پیشنهاد شد این بخش رو در روزهای مشخصی داشته باشیم و دائمی نباشه تا هیجان و مزه خودش رو از دست نده. ظاهرا که همینطوری هم شده و فقط یکشنبه ها فعلا این بخش رو داریم چون پوشش اخبار هم هست. امتحانات اکثر شما هم فکر میکنم تموم شده باشه و از یک جو سنگین راحت شدید. الان وقت شادیه … با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا بخندید و از دیدن این ویدئوهای جالب لذت ببرید.

    بازی استراتژیک Shadow Kings 1.13.30 – اندروید

    Shadow Kings یک بازی استراتژیکی آنلاین برای اندروید است که بسیار محبوب است. در این بازی شما باید با ساخت شهری مستحکم و گردآوری ارتشی قدرتمند از انسانها و انواع کوتوله ها و پریان به مصاف دشمنانی بروید که مدام شما را مورد حمله قرار می دهند، اگر توان کافی برای مقابله با دشمنان را ندارید , این امکان به شما داده شده است تا با سایر بازیکنان متحد شده و با شکست دشمنانتان , قدرت و افتخار برای خود کسب کنید . همچنین در بازی Shadow Kings می توانید با میلیونها نفر بصورت آنلاین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

     

    Shadow Kings بازی استراتژیک Shadow Kings 1.13.30 – اندروید

    نرم افزار فیلتر کردن DNS با NxFilter 2.5.3

    بدافزار های زیادی از طریقه شبکه بر روی سیستم نصب می گرددند و باعث اختللال در شبکه اینترنت یک سازمان می گردند. NxFilter نام نرم افزاری جامع و قابل اعتماد به منظور پیگیری ترافیک HTTP در شبکه می باشد. با استفاده از NxFilter می توانید فیلترینگ سایت ها و بدافزار های اینترنتی مختلف را انجام می گیرد. قبل از استفاده از نرم افزار، حتما بایستی نسبت به نحوه کار خدمات DNS و پیکربندی آن اطلاعاتی بدست آورید تا اینکه بتوانید تمام اطلاعات مورد نیاز به منظور نظارت بر فعالیت ها را داشته باشند. این نرم افزار قادر به مسدود کردن نرم افزار ها و بدافزارهای مخرف و همچنین rookies است.

     

    NxFilter 2.5.3 نرم افزار فیلتر کردن DNS با NxFilter 2.5.3

     

    عکس و فیلمی از مورتال کمبات ایکس

    مُد جنرال 2 برای جنرال زیرو هور

    تریلر و نقد و بررسی بازی جنرال دو

    به نام خدا

    در این پست لینک دانلود اولین و آخرین تریلر بازی جنرال دو رو قرار دادیم به همراه نقد و بررسی...

    قاتل معروف به سینما می‌آید!

    تا به امروز شاهد نسخه‌های زیادی از سری بازی‌های «فرقه اسسین» (Assassin’s Creed) بر روی کنسول‌های بازی بوده‌ایم. ولی این بار شاهد این سری از بازی‌ها در قالب یک فیلم سینمایی خواهیم بود.

    آموزش و دانلود نرم افزار هک وایبر viber hacker

    در این پست به آموزش هک کردن وایبر دیگران و دانلود نرم افزار هک وایبر ، نرم افزار ها و اپلیکیشن های هک اکانت وایبر می پردازیم.

     

     

    هک,وایبر,هک وایبر

    تبلیغات باگ های بازی جنرال (بخش 2)

    با جدیدترین تصاویر از Batman: Arkham Knight همراه ما باشید | چشم در چشم با شوالیه آرکهم

    batman-arkham-knight-screenshot-04-ps4-us-04jun14وبسایت روسی “ConsoleLife” امروز یک سری تصاویر جدید از آخرین عنوان در سری Batman: Arkham را منتشر کرده است که یکی از مهمترین شخصیت های درون بازی را نمایش می دهد. برای تماشای این تصاویر زیبا با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

    تماشاخانه: باگ ها و لحظات خنده دار بازی Assassin’s Creed: Unity

    AC-Unity-bug-fix-535078سری AC با مفهوم باگ آشنایی دیرینه ای (چند ساله ای) دارد و این مشکل را همیشه با خود به همراه داشته است اما Unity آخرین نسخه این سری که برای پلتفرم های نسل هشتمی عرضه گردید، پایش را فراتر گذشت تا جایی که بعضی از بازیکنان از این باگ ها و مشکلات ویدئوهایی گرفته و منتشر کردند.

    رمز های بخش آنلاین بازی GTA SanAndreas

    بازی سرگرم کننده Lep’s World 3 v1.5 – اندروید

    این بازی اندروید در مورد شخصی که در یک روز آفتابی Leprechaun در حال استراحت بود که ناگهان ابری تیره در آسمان ظاهر گرید . جادوگر شیطانی از راه می رسد . ناگهان رعد و برق می زند و این جادوگر طلاهای مردم را می دزدد . او مردم را جادو کرده و زندگی آنان را متوقف کرده است . وظیفه شما این است که با طی کردن مسیر بازی طلاهای از دست رفته را جمع آوری کنید و به مردم روستای خود باز گردانید. دشمنانتان در هر صحنه ای از بازی وجود دارند. پس قبل از جمع آوری طلاها به فکر گذشتن از پس آنها باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

     

    Lep%92s World 3 v1.5 بازی سرگرم کننده Lep’s World 3 v1.5 – اندروید

     

    پک اول برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2015

    Best Android Pack 2015 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک اولین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۵ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

     

    Best.Paid.Android.Pack.Cover پک اول برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2015

     

    شایعه : سیستم مورد نیاز GTA V لو رفت | نیازمند حداقل GeForce GT 520 و ۴GB RAM می باشید

    همانطور که در جریان می باشید دیگر مدت زمان چندانی تا انتشار بازی فوق العاده محبوب و مورد انتظار GTA V  بر روی PC باقی نمانده است. حال به همین دلیل و با توجه به خبری که هفته ی قبل در رابطه ی منتشر شدن سیستم مورد نیاز این عنوان منتشر شد امروز سیستم مورد نیاز این عنوان برای اجرا بر روی رایانه های شخصی لیک شده است. البته باید توجه داشت که هنوز مشخصات اعلام شده به صورت رسمی تایید نشده است.gta-v-big

    ۱۰ “شخصیت مهمان” برتر

    یکی از کار های جالبی که سازندگان بازی ها انجام می دهند، استفاده از شخصیت های بازی های یکدیگر است. معمولا سازندگان امکان بازی با شخصیت های مهمان را در نسخه های خاصی از بازی خود و یا با شرایط ویژه ای نظیر ۱۰۰ درصد کردن بازی و… فراهم می کنند. در زیر نگاهی به ۱۰ تا از بهترین حضور های شخصیت های مهمان در بازی ها نگاهی خواهیم کرد.10top

    شایعه: آیا GTA V بر روی PC با تاخیر مواجه می شود؟

    راک استار بازی محبوب و بزرگ نسل هفتمی و هشتمی خود یعنی Grand Theft Auto را برای کامپیوترهای شخصی تایید کرد و اعلام نمود که PC داران می توانند در ۲۷ ژانویه به این عنوان دسترسی داشته باشند. همه طرفداران این بازی و این پلتفرم از آن زمان در انتظار این نسخه بوده اند و شرکت سازنده بزودی سیستم مورد نیاز بازی را نیز منتشر خواهد کرد. حال بر اساس صفحه استیم، ممکن است GTA V با تاخیر رو به رو شود. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.grand-theft-auto-v-50

    Consumer Reports: مناسب ترین بازی های کودکان و خشن ترین عناوین سال 2014

    انتشارات آمریکایی Consumer Reports که از سابقه بسیار در نقد محصولات مختلف بهره می برد، به تازگی دو لیست جدید را برای بازی های ویدئویی منتشر کرده است. اولین آن خشن ترین ها است در حالی که لیست دوم کاملا برای کودکان توصیه شده GTAV_Screen22است. برای توضیحات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه ب

    انتشارات آمریکایی Consumer Reports که از سابقه بسیار در نقد محصولات مختلف بهره می برد، به تازگی دو لیست جدید را برای بازی های ویدئویی منتشر کرده است. اولین آن خشن ترین ها است در حالی که لیست دوم کاملا برای کودکان توصیه شده است. برای توضیحات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

    لیستی که در زیر مشاهده می کنید، خشن ترین عناوین سال ۲۰۱۴ هستند که “به هیچ وجه نباید کودکان آن را تجربه کنند”. ملاک انتخاب این بازی ها از نظر Consumer Reports، میزان خشونت بسیار می باشد:

    1. Grand Theft Auto V
    2. Watch Dogs
    3. The Evil Within
    4. Assassin’s Creed Unity
    5. Sunset Overdrive

    همانطور که شاهد هستید، طبق معمول تا بحث خشونت در بازی ها پیش می آید، نام GTA بر سر زبان ها می آید. البته این مسئله چندان هم بیراه نیست و Grand Theft Auto V برای هر کسی مخصوصا کودکان زیر ۱۸ سال مناسب نمی باشند.

    لیست بعدی هم به بهترین عناوین مناسب برای کودکان تعلق دارد. ملاک انتخاب این بازی ها از نظر Consumer Reports این می باشد که بازی های مورد نظر “حتما لبخند را بر زبان کودکان خواهد انداخت”.

    1. Skylanders: Trap Team
    2. Disney Infinity 2.0
    3. Pokemon Alpha Sapphire/Omega Ruby
    4. Super Smash Bros.
    5. LittleBigPlanet 3

    این لیست ها می شود گفت که کاملا منطقی هستند و جای Skylanders هم در بازی های کودکان کاملا مناسب است. نظر شما در رابطه با این دو لیست چیست؟

    اشید.

    تیکن عربی

    شخصیت های چندانی از سرزمین خاورمیانه در سری بازی های تکن حضور ندارد اما همانطور که درجریان می باشید چندی پیش به صورت رسمی حضور یک شخصیت جدید عرب در بازی Tekken 7 تایید شد و به همین دلیل تعجبی ندارد که مردم محلی از این موضوع خوشحال باشند تا جایی که در اتفاقی جالب تصویر شخصیت جدید عرب تکن در یک روزنامه ی بحرینی منتشر شده است.TekkenShaheen

    تاریخ انتشار Grand Theft Auto V برای PC فعلا تغییری نکرده است

    شرکت Rockstar حدود دو هفته پیش بود که اعلام کرد “امیدوارند” سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه PC بازی Grand Theft Auto V را تا قبل از پایان سال ۲۰۱۴ اعلام کنند. الان ماه ژانویه ۲۰۱۵ شروع شده است و همانطور که میبینید مشخصات رسمی هنوز منتشر نشده اند. همچنین به تازگی خبری هم منتشر شد که به نظر می آمد یک تاخیر در کار است زیرا تاریخ انتشار GTA V از صفحه Steam حذف شده بود و عوض آن ما شاهد عبارت “اوایل ۲۰۱۵″ بودیم. این مسئله حدس و گمانه زنی های بسیاری را به وجود آورد که بازی تاخیر خورده است اما آیا واقعا چنین چیزی هم رخ داده؟GTA-5-010101

    عنوان Wizard Golf RPG هفته آینده برروی App Store قرار می گیرد

    در همین هفته مشخص شد که عنوان نقش آفرینی Wizard Golf RPG که توسط Floor 27 Industries توسعه داده شده است، در حالت soft-launch در App Store کانادا قرار دارد. امروز نیز تایید شد که این عنوان به صورت جهانی هفته آینده و در ۸ ژانویه منتشر خواهد شد. پس، آماده ساختن کلاب های جادویی گلف خود برای آغاز ماجراجویی خود باشید. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.download (1)

    تعداد بازیکنان عنوان Dota 2 از ۱۰ میلیون گذشت

    سال ۲۰۱۴، سالی بسیار پر بار برای Dota 2 بوده است. ماد عنوان مدرن و مورد طرفدار Warcraft 3 شرکت 1648688_0Valve با نام Defense of the Ancients توانسته است از مرز ۱۰ میلیون کاربر در آخرین ماه سال ۲۰۱۴ عبور کند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

    Hack clash of clan by pc نرم افزار با لینک مستقیم



     

     

     

     

    با سلام به همه بازدید کننده های عزیز من این فایلو وقتی تو سایتا میگشتم پیدا کردم و خواستم شما در جریان باشید امید وارم ازش خوشتون امده باشه دانلود فایل Hack clash of clan در ادامه مطلب...

    اس ام اس رایگان 100% واقعی

    خب من امروز  اومدم تایه روش خوب رو بهتون باد بدم اگه میخوای اس ام اس رایگان بفرستی این اموزش رو بخون

    برو ادامه مطلب این مطلب باور نکردنی اما واقعی رو ببینید

     

    دانلود نسخه هک شده بازی سالار تمامی ماشین ها و مراحل با قیمت 0 سکه

    نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده TogetherShare Data Recovery Pro 4.4.0

    TogetherShare Data Recovery از بهترین نرم افزار ها در زمینه بازیابی فایل های پاک و فرمت شده می باشد. این برنامه قادر است انواع اطلاعات شما را که به شکل‌های مختلف نظیر فرمت شدن دیسک‌ها ، حذف شدن تصادفی و… به سادگی و در کمترین زمان ممکن بازیابی کند. این نرم افزار از فایل های سیستمی FAT و NTFS پشتیبانی می کند و قادر است تا هر عکس، فیلم، آهنگ، فایل های متنی، پارتیشن های حذف شده و یا صدمه دیده، فایل های کد گذاری شده و … از دیسک‌هایی نظیر‌هارد دیسک ، کول دیسک ، مموری کارت ، دوربین ، دستگاه‌های اپل و… بازیابی کنید . علاوه بر این قابلیت بازگردانی فایل های کد گذاری شده و فشرده شده سیستمی نیز مهیا است.

     

    TogetherShare Data Recovery Pro 4.4.0 نرم افزار بازيابي اطلاعات حذف شده TogetherShare Data Recovery Pro 4.4.0

     

    بازی مسابقه اتومبیل رانی Reckless Racing 3 v1.0.3 – اندروید

     

    سرانجام پس از مدت ها انتظار بازی معروف و بی نظیر Reckless Racing 3 برای اندروید منتشر شد و طرفداران این سری را شگفت زده خواهد کرد.شما میتوانید در حالت داستانی که بار گذاری شده با ۶۰ مسابقه و ۹ فصل مختلف است یا حالت پشت سر هم (آرکید) که دارای ۲۴ مسابقه چالش برانگیز است ویا حالت آنلاین برای رقابت آنلاین با افراد برتر در یک مسابقه یا جاده بازی کنید!یکی از ماشین های موجود در بازی را به سلیقه خود انتخاب کرده و در مسابقات مختلف شرکت کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا برنده شوید و با پول به دست آمده برای خود آیتم های بیشتری بخرید. این بازی دارای گرافیک خوب و قابل قبولی می باشد که شما را به آن معتاد می کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

     

    Reckless Racing 3 v1.0.3 بازی مسابقه اتومبیل رانی Reckless Racing 3 v1.0.3 – اندروید

     

     

    بازی جالب Hard Lines v3.0.0 – اندروید

    Hard Lines یک بازی مهارتی و خیلی سریع برای سیستم عامل اندروید می باشد . قهرمان لیونل را هدایت کنید تا همه خط‌ها را نابود کند، برای بقا مبارزه کنید و مواظب باشید تصادف نکنید. این بازی بسیار سرگرم کننده می باشد و شخصیتی که نقش اصلی را دارد خط درخشان زرد رنگی است که با آن نباید تصادفی صورت گیرد . ویژگی‌ های Hard Lines ۶ حالت بازی دوست داشتنی ، ارزش بازی چندباره و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

     

    Hard Lines v3.0.0 بازی جالب Hard Lines v3.0.0 – اندروید

     

    نرم افزار مدیریت فایل اسون

    Android App Manager یا به اختصار AAM یک نرم افزار عالی و بسیار قدرتمند در زمینه ی مدیریت حرفه ای اپلیکیشن ها مخصوص اندروید است .این نرم افزار امکانات فوق العاده ای از قبیل اطلاعات نسخه نرم افزارها ، جستجوی برنامه ها ، نمایش حجم فایل ها ، ایجاد لیست برنامه های مورد علاقه پاک کردن ، تاریخچه کامل گوشی اطلاعات کامل سخت افزار گوشی ، تنظیمات کامل بر روی همه قسمت های گوشی ، ویجت های متنوع در سایز های متفاوت برای صفحه خانگی گوشی و … را ارائه می دهد . در ضمن برنامه بر نحوه عملکرد برنامه ها بر روی سی پی یو نیز نظارت می کند و امکان تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات فراهم است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

     

    Android App Manager v3.1.6 نرم افزار مدیر برنامه ها Android App Manager v3.1.6 – اندروید

    فعال سازی اینترنت انواع گوشی و خطهای قابل استفاده در ایران

    همانطور که می دانید نرم افزار WhatsApp برای کار کردن نیاز به اینترنت دارد . برای متصل شدن به اینترنت توسط گوشی یا میتوانید از اینترنت سیم کارت ( GPRS یا EDGE یا HSPDA ) استفاده کنید  و یا در صورت وجود اینترنت WiFi ( اینترنت وایرلس ) ، از آن استفاده کنید 

    Setting-GPRS-Internet-data

    نکته : اگر در مکانی هستید که وایرلس دارید ، با وصل شدن به وایرلس ، هیچ هزینه اینترنتی متوجه شما نیست و اگر از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید هزینه خیلی کمی برای شما دارد. در گوشی های جدید به محض اینکه به وایرلس متصل شوید ، اینترنت سیم کارت شما قطع می شود ( سیستم عامل های android , iOS , Windows Phone , Blacberry اینگونه اند ) . اما اگر از گوشی های سیمبین استفاده می کنید باید به واتس اپ بگویید که اگر در جایی بودید که وایرلس بود ، از وایرلس استفاده کند و اگر نبود از اینترنت سیم کارت . برای تنظیم این مورد اینجا را کلیک کنید . 

     

                                                          به ادامه مطلب بروید

    آموزش کامل برنامه بی تالک.Beetalk.

     

    آموزش استفاده از مسنجر بی تالک, ترفندهای موبایل, BeeTalk

    مسنجر بی تالک (BeeTalk)

    بی تالک اپلکیشن چت و گفتگوی فوق العاده  که جایگزین بسیار مناسبی برای برنامه wechat می باشد و به راحتی می توانید از تمامی امکانات آن استفاده و از ارتباط با دوستان و آشنایان لذت ببرید . این برنامه تمامی قابلیت های برنامه ویچت را دارا می باشد.

     

    آموزش ساخت لینک جهت اد کردن در لاین

    شاید شما هم دیده باشید که بعضی از ادلیست یک لینک قرار میدهند که برای اد کردن ایدی کافیه فقط روی لینک کلیک کنی تا ایدی مورد نظر برای شما نمایش داده شود و نیاز به جستجو ایدی مورد نظر نباشید

     

    دانلود LINE , ساخت لینک در لاین , لاین

    آموزش کارو هک با واتس اپ دراندروید (2)

    واتس اپ در اندروید در ظاهر با ای او اس فرق داره اما در کل همه ی ان موارد در اندروید هم وجود دارد.
    بیشترین تفاوت در تنظیمات است که ان را برای شما شرح می دهیم .

     

    در زیر صفحه اصلی واتس اپ را می بینید.برای ایجاد پیام جدید بر روی + کنار ذره بین کلیک کنید.

     

    ترفندهای واتس آپ, واتس آپ, بلاک کردن در واتس اپ

    اموزش و ترفند برنامه هایک.hike

    بعد از دانلود برنامه برنامه را نصب سپس باز کنید و گزینه Get Started را انتخاب کنید 
    در قسمت بعد شما باید کشور  iran را انتخاب کنید و سپس در قسمت شماره تلفن تلفن خود را بدون صفر وارد کنید 
    بعد گزینه Next را در بالای صفحه انتخاب کنید یک کد چهار رقمی برای شما ارسال میشه که باید وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید

    ترفندها و آموزش های کامل برنامه محبوب کیک مسنجر


    در این آموزش یا خواهید گرفت :
    - معرفی نرم افزار کیک Kik Messenger
    - آموزش استفاده از نرم افزار کیک Kik Messenger
    - آموزش ارسال پیام رایگان با نرم افزار کیک Kik Messenger
    - و...

    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند


      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازی و آدرس download-man.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عرفان - عالیییییییییئه - 1394/2/26/download-m
    Mr.Beniyamin - با سلام
    میخواستم بدونم تیزر بازی رو تا کی بیرون میدهید؟
    پاسخ:سلام تا چند روزه اینده - 1393/10/15/download-m
    سیدعلیرضا - پسورد اشتباهه دوست عزیز
    پاسخ: سلام رمز درست شد خیلی معذرت میخواهیم - 1393/10/8/download-m
    ali - سلام ممنون از برنامتون واقعا کارکرد فکر نمیکردم گار کنه اما کار کرد
    واقعا کارتون درسته
    پاسخ:سلام ممنون - 1393/9/21
    محمد - سلام من این اکانت 500امتیازی سرور دزدوپلیس رو خریداری کردم از سایت شما! ادمین منو به دلیل اسپید هک بن کردن !شما میتوانید کاری کنید؟ لطفا کمک کنید؟
    پاسخ:سلام بله شما اسم و رمز تان را به ما ارسال کنید و ما شمارا انبن میکنیم شما تا 10 سال گارانتی ای سایت را دارید - 1393/9/20/download-m
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به هک-اموزش-بازی-برنامه امتیاز دهید